DNA
With Gibson's murder still unsolved, another body turns up murdered in nearly identical fashion-that of Philip White, a colleague and lover of Kate Donovan. Could the cuckolded scientist have killed White out of jealousy in a fugue state?
Now back as senior scientist in the Forensic Investigations Unit, Donovan doggedly pursues a serial killer who takes pretty blonde women as his victims. He thinks he knows not only the killer, but also the next target-Sharon Page.