Edgemont
Collateral Damage
Laurel, the new girl from Toronto, causes a stir at school; Mark’s family problems lead to Travis’ disappearance and Mark’s suspension from school.
No Worries
Mark meets Laurel and sparks fly; Anika spreads a malicious rumour about Laurel; Travis turns up in an unexpected place.
Laurel and Mark’s impromptu meeting at Captain Java becomes a source of major school gossip; Jen plans to have sex with Mark on their six-month anniversary.
Mark lies to Jen as he falls hard for Laurel; Erin gets Anika to check out Chris’ feelings for her; Scott meets the new girl of his dreams.
Things heat up when Mark poses at Laurel’s photoshoot; Chris bets Gil he’ll get Anika into bed; Scott searches for a spiritual side to impress Brenda.
Mark promises Laurel he’ll break up with Jen, but ends up having sex with Jen instead; Scott throws a Druid party to woo Brenda; Craig’s anarchist protest is a humiliating flop.