Flipped Off
I Smell a Rat
Russell Hantz of "Survivor" looks for profit in Houston's housing market, as he attempts to flip homes with the help of his older brother Shawn and real estate agent Kristen.
Race to the Finish
Russell and Shawn team up with an old friend and head to a real estate auction with a briefcase full of cash to intimidate their opposition; Russell bets his future on a drag race.
An interior designer shows interest in a house, but she has exacting specifications as a condition of the purchase.
Russell and Shawn have differing views on how to expand their business enterprise; the brothers tour a high-end office space.
Russell buys a messy home that he thinks has plenty of potential, despite Shawn's belief that the property is haunted.
Russell refuses to quit on a troublesome property, deciding to spend more money to expand the house; Kristen and Shawn clash over the right to design an outdoor kitchen.