Downtown Shabby
Stunning Shingled Victorian Gets Luxury Makeover
Ashley and Tim rush to buy a new home and must remodel it before the birth of their baby.
Fairytale Farmhouse Gets Stylish Modern Kitchen
Mary and John want to turn their farmhouse kitchen into a modern masterpiece, without breaking the bank. They've asked for Frank and Sherry's help to design and build a beautiful yet functional space for their family.
Jeff and Shannon bought a home right before having their third kid and 9 years later they need to find more room in their 1950s Chicago Bungalow. With a modest budget they need Frank and Sherry to help.
Marty and Lisa are looking to create a gorgeous communal space for their growing family in the kitchen and give themselves the huge Master Suite they've always dreamed of.
Hollie and James live in one of the trendiest parts of Chicago, Ukrainian Village; they hope to turn their two-apartment home into a beautiful, updated single-family home for their growing family.