Gary Unmarried
Gary tries to come to terms with his former wife's wedding plans while dealing with parenthood and dating.
Gary Gets Boundaries
Allison thinks it's time for some new ground rules when Gary changes clothes in front of her.
When Gary realizes that he will no longer have to pay spousal support once Alison remarries, he encourages Dr. Krandall to set a wedding date.
Gary tries to stop Allison and Vanessa from being such good friends, fearing that Allison will taint Vanessa's impression of him.