Human Universe
Brian Cox examines the exceptional nature of human existence, from the dawn of civilization to the exploration of space.
Brian Cox explores why the universe seems set up with the right laws of physics and chance events to create mankind. He reveals the very latest understanding of how the universe came to be this way, and offers a radical new answer to why we are here.