It's Suppertime!
Meatballs You Wish Your Grandma Made
Matty eases the new chefs in with a “Little Dog” Italian classic, Spaghetti & Meatballs with crisp Caesar salad and cheesy garlic bread.
Oh, Banh Mi! It's a Vietnamese Sandwich
Inspired by his Vietnam adventures with his mentor, Master Rang, Matty makes the perfect pork chop banh mi sandwich, accompanied by Vietnamese flan and crab fried rice.
Don't get ambushed by cheap fajita nights ever again; Matty hands over the reins to this regal Tex-Mex classic with a tomahawk steak, grilled Mexican corn and all the fixings.