Knight Flower
Cho Yeo-hwa, a widow of 15 years, lives a devoted life during the day; she puts on the mask of the hero at night and jumps the surrounding walls to save people in need; in the process, she meets Park Su-ho, a handsome senior officer.
As a widow, Yeo-hwa cannot leave her home and has to mourn her late husband day and night; she often sneaks out at night and helps people in trouble by disguising herself as a man behind a black mask.