Latecomers
Frank prepares to ask Sarah on a date, while Elliot worries it’s too soon, and bonds are strengthened when the boys meet the girls at an adult store where Frank winds up in the grope box.
Sarah and Frank’s date is a total disaster when Frank gets drunk and insults Sarah, but after cleaning the vomit off her finds a surprise moment of connection with a sympathetic Elliot.
Elliot pursues Sarah with a heartfelt, awful rap that puts his heart on the line, while Frank overcomes further humiliation with the help of his own sex tape.