Le violeur de Tinder
Survivors’ stories and a police investigation reveal the “Tinder rapist” case and the risks of online dating.
As seduction turns to trust and memory fades, the episode reveals how everything spiraled out of control.
What seemed like an isolated case reveals a chilling criminal pattern. The investigation uncovers a method as precise as it is terrifying.
The trial reveals the scope of the crimes and their lasting impact, a harrowing clash of justice, memory, and resilience.