Make It Pop
Three teenage girls who don't appear to have much in common, other than going to the same school, come together to form a K-pop-inspired band in this musical comedy series. Diva Sun Hi, fashionista Jodi and bookworm Corki are randomly selected to room together at their boarding school. They soon go from being roommates to bandmates when they -- with assistance from classmate and aspiring DJ Caleb -- form musical group XO-IQ. The members must balance schoolwork and relationships as they continue to grow the band, eventually becoming a sensation throughout the school. Although the show's events are fictional, XO-IQ is a real band featuring the show's stars.
It’s the band’s debut at Club Ry Ri, but Sun Hi loses her voice and Corki is too afraid to go on without a disguise. Can the band pull it out of the fire?
Head cheerleader Valerie and her entourage befriend Corki, who instantly leaves Sun Hi and Jodi behind. Will Corki come around or is she lost to the cool kids?