Malaka
A police procedural that tells the story of the disappearance of an important businessman’s daughter in Málaga. Two police officers haunted by their past are in charge of the investigation: Darío, a corrupt cop who knows the streets like the back of his hand, and Blanca, an elite officer who returns to her home town after spending several years in Madrid. They are forced to work together when young Noelia goes missing.