Max & Shred
Max & Shred is a buddy comedy about the unlikely friendship that forms when easygoing superstar snowboarder, Max Asher, moves in with anxious academic Alvin Ackerman and his family.
Max has a tournament coming up and is shocked to find out Abby is dating his Finnish snowboarding nemesis, Yuud Nuuderuud! When Max claims it’s all a ploy to ruin him before the tournament, Alvin is torn between sticking with his bro, or trusting his sister.