Meet by Window
In possession of a novel that can open a door to a parallel world, Zhang Bo Yu (Guo Jia Nan) never expected anyone to join his other-worldly adventures. When Xiao Jiu (Zhu Li) accidentally discovers Bo Yu's greatest secret, their lives are transformed forever. Aided by a mysterious energy, the two travel through time and space, befriending Lin Yi Tong (Yang Shi Qian) along the way. As the trio's curiosity and friendship grows, they explore far-off worlds, learning the meaning of life and love. "Meet by Window" is a 2021 romantic youth adventure drama directed by An Dong.