My Kitchen Rules
Teams of home cooks compete by hosting dinner parties in their own homes for judges and other contestants, aiming to win a cash prize. Hosted by chefs Manu Feildel and Colin Fassnidge, the show features teams cooking three-course meals, with elimination rounds and challenges.