My Pet Ate What?
Foreign Bodies
A canine’s strange appetite delivers a stomach full of surprises. A cat with “hair-ific” taste leads to a marathon recovery mission. Dr. G’s son, Ben, joins him for an action-packed summer.
A tuxedo cat takes playtime too far, pitting Dr. G against a life-threatening foreign body. A barbeque season “corn-undrum” lands a Golden Retriever in urgent care.