PSI Cops
CFFs (coworker friends forever) and detectives Kydd and Felixx work as paranormal investigators at Psi Cops, a secret agency crammed into a shady office complex and helmed by true believer Chief Beef. Alongside a rag-tag group of "experts," Kydd and Felixx venture out in the field to explore alleged sightings of aliens, ghosts, demons and other hocus-pocus nonsense. The only thing stronger than the agents' out-of-the-box thinking is their incompetence as they probe supernatural crimes and debate hamburgers vs. tacos.
Kydd, Felixx, and Eric’s dead grandpappy band together to teach Eric the art of seduction.
The Psi Cops Duo explores small town living, cars that crash into nothing, and meets the charming locals like Old Bill, and Old Bill, and Old Bill.