Public Enemy
Guy Béranger, a dangerous child murderer is at the end of his prison sentence. His release on parole to the custody of the monks at Vielsart Abbey leads to an outcry from the nearby small village and to the rest of the country.
The Lost Sheep
Inspector Chloé Muller is put in charge of protecting an infamous child murderer who has requested to serve with monks at the Abbey of Vielsart.
Chloe must chaperone Beranger on a visit to his dying mother; Patrick uses Emilie's birthday party to convince the governor to support him.