Ride
Kit is thrilled to be at The Covington Academy…until she realizes she’ll be expected to conquer her biggest fear – riding a horse. But after bonding with TK, the most difficult horse at the Academy, she’ll do whatever it takes to stay.
Dresses and Dressage
Kit must find a way to ride TK – or else he’ll be gone from Covington for good. Elaine will do whatever it takes to win in the first competition of the year. And Will and Nav both want to ask Kit to the Gala.
After Lady Covington doubles down on her threat to send TK away, Kit realizes she is running out of time to conquer her fear of riding. Anya tries to become more independent while Will and Nav engage in a series of friendly competitions.
Kit struggles to regain TK’s trust after an accident. Elaine vows to find out who caused the barn incident. Anya reveals her secret to Josh.