Road To Launch
Chip and Joanna catch up with some of the extraordinary storytellers and highlight the exciting selction of shows on Magnolia Network.
Barber shop owner Jonathan Morris shares how his small business pivoted during the pandemic.
Chip and Joanna talk with Justin Bane who changes lives at his one-of-a-kind gym in Abilene, TX.
Chip and Joanna talk to Chef Eduardo Garcia who lost part of his arm in an accident 10 years ago.