Shadow Lines
Bloody Fist
While the Cold War rages in Helsinki, Tabe Slioor lends a helping hand to New York-based Helena Korhonen amid a precarious situation that could have consumed the latter.
Flip of the Coin
Some suspicious activity takes place in Porkkala Naval Base, a place occupied by the Soviet Union. Meanwhile, Helena's mind is abuzz with questions about her past.
The CIA and KGB are focused on their respective investigations; Helena, who recently joined the Fist and is going after a KGB agent's wife, is led to Hertta Kuusinen.
Tabe Slioor is in Moscow for a fashion-related assignment during President Paasikivi and Prime Minister Kekkonen's official visit. Meanwhile, Helena seeks answers to her questions about the past.
All eyes are on Kekkonen at Tabe Slioor's party; President Paasikivi's outburst does not go unnoticed by the Fist; Helena is at the receiving end of a drunken attack; CIA agent John McCadden is in for a surprise.