T'as juste à porter plainte
Léa Clermont-Dion wants to understand the path of suffering experienced by victims of sexual assault within the justice system.
Léa Clermont-Dion and three other victims reflect on their legal process; Léa also interviews workers from Cavac and DPCP.
Léa interviews Julie Snyder about her experience and three other victims; Yves Boisvert discusses the system's flaws.