The Bletchley Circle
Seven years after WWII, four former female Bletchley Park codebreakers return to their crime-solving past. Susan, Millie, Lucy, and Jean team up once again to find the killer.
Susan finds a coded message in her home with Cavendish's address that unveils more clues that may ultimately lead her into the killer arms.
Former Bletchley Park colleague Alice Merren is awaiting trial for murder. Despite the overwhelming evidence of Alice's guilt, Jean is determined to prove Alice's innocence.
Millie helps Alice get a job, but when she suddenly disappears and the police won't help, the women take the investigation into their own hands.