The Flay List
Tacos
Bobby and Sophie Flay visit their favorite NYC restaurants for tacos and grab creamy Italian gelato.
Lobster
Bobby and Sophie Flay visit their favorite spots for lobster in NYC, with a few snacks in between.
Bobby and Sophie Flay visit their favorite pizza places in NYC, Joe's Pizza and Emily.
Bobby and Sophie Flay share their favorite fried chicken at Sweet Chick and Blue Ribbon.