The New Atlanta
Africa invites Emily to Alex's graduation party; Alex's admission offends Emily; at her birthday party, Africa's attempt at finding a love connection is interrupted by Emily and Alex.
Africa confronts Alex about failing to apologize; Vawn's actions hurt Tribble; Emily's ex-boyfriend shows up.
Tribble and Emily are suspicious of Vawn's intentions; Emily makes an accusation against her ex; Alex makes a move on Vawn in front of Africa.
Vawn gets an impromptu visit from Alex; Africa confronts Vawn about his relationship with Alex; Emily hosts a fashion show for charity; Alex and Africa's feud comes to a head.
Emily hosts a BBQ and grills Vawn about Alex and Africa; Alex is determined to win Vawn; a woman in a blue dress gets Vawn's attention.