The Trades
A sitcom about refinery employees that balance the conflicting personalities of a small town with the antics of a stressful workplace.
The German Robot
Todd works to get a robotic welding arm up and running to improve the refinery’s productivity. Audrey debates joining the “family business.”
After a long night of partying, Medhi inadvertently creates a sh*tstorm at the refinery when a stowaway wreaks havoc.
It’s Conch Industries’ annual golf tournament and Todd and crew are hitting the links! Medhi makes an industry-revolutionizing discovery.