Late Bloomer
Follows Jasmeet Dutta as he tries to balance his ambitions for success with his commitment to his family, community, and culture.
Jasmeet’s laptop goes missing, along with his tasteful self-portrait nudes, and he needs it back before the photos leak and cause chaos.
Jasmeet tries to network his way into levelling up his career, but a sale on milk keeps holding him back.
Jasmeet hits the club with his friends in order to double down on some clout points, but ends up at a urinal reflecting on life.
A seemingly simple question about his turban sends Jasmeet spiralling down a deep existential crisis.
As Jasmeet’s turban video blows up and a sea of positivity comes his way, he can’t see past a lone hater.
Gurdeep challenges Jasmeet to do some good for his community, but father and son interpret that very differently.