The Winchesters
Before Sam and Dean, there were their parents, John and Mary. Told from the perspective of narrator Dean Winchester (Ackles), THE WINCHESTERS is the epic, untold love story of how John Winchester met Mary Campbell and put it all on the line to not only save their love, but the entire world.
When Mary's next-door neighbour mysteriously goes missing, she and John start digging into the disappearance; Carlos and Ada bond as they stake out a potential lead for the demon's partner.
Mary gets a call from an old family friend who's looking for some help, but when the team arrives, they learn that some crucial details were left out; Latika struggles with being a hunter; John's eagerness, and commitment to the hunt worries Mary.