Walker Independence
Set in the late 1800s, Abby Walker, an affluent and tough-minded Bostonian whose husband is murdered before her eyes, travels to Independence, Texas, to uncover the truth about the identity of her husband's killer.
Presented with a challenge, Abby cleverly uncovers an opportunity to undermine the sheriff; Hoyt and Calian must work together to fend off a team of bandits; Kate is relentless in her pursuit of information on Abby.
When an old friend rides into town, Tom Davidson finds himself in the impossible position of helping a former partner in crime while keeping up appearances as the town's new sheriff; Abby and Kate's friendship is put to the test.