ZOMBIES: The Re-Animated Series Shorts
Endless Summer
Zed and Addison make a wish that summer would never end, but when their wish comes true, their summer dream turns into a nightmare.
Willa tries to scare Addison with the terrifying legend of the Solstice Slasher, but when the Slasher crashes their party, they realize it might not be just a legend after all!
Zed and Addison use lime soda to try to win a barbecue contest, but instead they create a culinary disaster: a pizza monster that wants them on a plate!
Zed wants Eliza to go camping, but she has already programmed a perfectly lifelike, virtual campsite inside her bedroom, and she refuses to leave her VR world without a fight.
Addison, Zed, and Eliza accidentally turn a carnivorous plant into a ferocious, two-headed monster. Can they uproot this vicious vegetation before it devours them and Bucky?
Addison makes clones of herself to help with her busy schedule, but when the clones go rogue, she must add one more task to her to-do list: Stop clones from destroying Seabrook!