Manhunt
The First Day
After French student Amelie Delagrange's body is found on Twickenham Green in 2004, Detective Chief Inspector Colin Sutton of the Metropolitan Police is appointed as senior investigating officer, tasked with leading the investigation.
Detective Chief Inspector Colin Sutton briefs the team in preparation for Bellfield's arrest, but when they raid his home, they can't find him.
DCI Colin Sutton is tasked with reviewing Operation Minstead, an 11-year inquiry to catch the "Night Stalker," a notorious serial rapist active in Southeast London. Colin questions the team's focus on DNA but also realizes how inadequate their resources are for an investigation of this scale. When an attack that fits a lot of the criteria is screened out, Colin's instincts yield a new lead.