Wayne Shorter: Zero Gravity
Newarkský blesk v NYC: 1933-1971
Portál 1 nás přenáší do Shorterova dětství, plného komiksů a filmů, které ho náhodně přivedly k hudbě. Píše a hraje s Art Blakeym a Jazz Messengers, nahrává úžasné sólové skladby pro Blue Note Records a připojuje se k Miles Davis Quintetu. Shorterova virtuozita a aranžmá přivedou Davise k novému směru a inspirují názvy některých alb Miles Davis Quintetu.
Portál 2 prozkoumává Shorterův zápas s traumatem a závislostí. Shorter objevuje buddhismus. Společně s Josephem Zawinulem zakládají populární jazzrockovou skupinu Weather Report a stávají se průkopníky jazzrockového hnutí. Shorter spolupracuje s Miltonem Nascimentem, Joni Mitchellovou a Herbie Hancockem, což tuto éru označuje jako komerčněji nejúspěšnější období jeho kariéry.