Lu Yue Er (Zheng He Hui Zi), a hardworking 17-year-old, helps run her family's small business in a bustling town. Hua Yi Nan (Huang Sheng Chi), the 20-year-old master of a large island, must marry her due to a family requirement. Initially resistant to his awkward courtship, Lu Yue Er eventually becomes his wife. As they spend time together, they begin to understand each other's true nature, and an unexpected attraction develops. The couple's budding relationship is threatened by the secret behind Hua Yi Nan's urgent desire to marry her. "Believe in Love" is a 2022 Chinese drama series directed by Shen Jin Fei.