Once We Get Married
As a small business owner, Gu Xi Xi (Wang Yu Wen) created a successful life for herself working as a fashion industry shopper who helps brides-to-be find the perfect dress for their big day. Her happy life is soon derailed when fate forces her into a contract wedding with Yin Si Chen (Wang Zi Qi), the cold-hearted CEO of a major company. The pretend “happy couple” spends most of their time hating each other, until Xi Xi’s long-time friend, Mo Zi Xian (Ian Yi), comes back into her life. Si Chen finally starts to realize that she means more to him. Can this ice cold CEO win the heart of his contracted bride? This 2021 Chinese romance series was directed by Li Yao Bo and Chu De Jian.