She and Her Perfect Husband
Career-minded attorney Qin Shi (Yang Mi) lands a job at top law firm Cheng and Hui by fabricating a marriage to Yang Hua (Xu Kai), a man she’s never met. Chaos ensues when Yang Hua unexpectedly appears at a company gathering, and Qin Shi has to act to keep her web of lies from unravelling. Facing family pressure, Yang Hua agrees to become Qin Shi’s “husband” and maintain the charade. But there are consequences, as people around them start to notice something is amiss. Things go from bad to worse when Qin Shi’s ex-boyfriend joins the firm. Is Qin Shi’s plan about to collapse? Or will romance bloom as they try to navigate the mess? This 2022 Chinese romance drama was directed by Lin Yan.