Anomalia
As the head nurse surreptitiously watches the new arrival, Valérie is disturbed by strange apparitions seeming to spring out of nowhere; she is also tormented by the death of her patient.
Valérie has fallen into the trap laid by her boss, Professor Wassermann; she is going to have to get used to the new surgical robot, while dealing with her increasingly disturbing visions.