Obsession
A respected London surgeon's affair with his son's fiancée turns into an erotic infatuation that threatens to change their lives forever.
William and Ingrid look forward to meeting Jay's new girlfriend, Anna; however, before their formal introduction, William and Anna lock eyes and sparks fly.
As their passion intensifies, Anna establishes rules for William to follow, only for his resolve to be tested when she goes to Paris with Jay.
Feeling on edge after receiving mysterious text messages during Anna and Jay's engagement party, William soon slips up; Sally makes a confession.
The walls begin to close in on William and Anna before a tragic event changes everything; Anna's mother admits to a shocking secret about the past.