The Real Housewives of D.C.
Welcome to the District
Michaele's Polo event; old rivalries cause Lynda to snub Michaele; Mary struggles with a guest list.
Michaele and Tareq join Stacie and her husband in Europe; Cat works on her books.
Lynda deals with the stress of moving; Cat raises suspicions about Michaele and Tareq; Michaele invites everyone to the winery.
A peaceful day at the vineyard turns sour for Mary when Michaele and Tareq start to make devastating accusations about her daughter.
Michaele asks realtor Stacie for help in finding a home; Stacie continues searching for her biological father; Cat is devastated at the death of a friend; Tareq's family troubles take their toll on Michaele.