Luz
Young Colombian Luz hopes for a better life when she takes a job as a maid for a diplomatic couple in Germany. Full of anticipation for a secure position and the opportunity to support her family in Bogotá, she begins her new life. But soon the perfect façade of her new environment begins to crumble.