Awaken
Police officers investigate some mysterious murders that seem to be related to a tragic event in a village 28 years earlier.
An anonymous tip leads the police to a hotel pool party. Do Jeong-u cracks the code to learn the location of the fourth murder.
Former FBI profiler Jamie Leighton joins the task force. Lee Ji-uk secretly tails a victim to capture footage and nail an exclusive.
When Son Min-ho is named as the next target, the team is briefed on the White Night Village tragedy. Min-ho suspects a survivor as the culprit.
After Jeong-u reveals he's from White Night Village, Jamie opens up about her dark childhood. The task force keeps a close eye on Min-ho's home.
Jeong-u is put in charge of Min-ho's protection. A news segment about the police officer's heroic rescue helps Jamie piece together key clues.
Gong Hye-won catches the criminal red-handed at the scene, but is perplexed when prosecution takes over the case. Jamie seeks answers about her surgery.