Between
A young teacher fears she may be the virus' next victim; Chuck institutes a harsh and public punishment on a child caught stealing.
While power has returned, the remaining residents of Pretty Lake are without communications.
The government arrives in Pretty Lake with a cure; Adam has information that may save lives.