Everything You Love
Jonas wants to see Sara again and helps her move. Sara argues with her friends, but Jonas is there for her and goes out with her. It goes well, but then Jonas gets a call.
Jonas gets into a disagreement with extremists from the Nordic Group and moves to a country house with Sara. They become even closer. Dennis, a friend Jonas met online, plans to come to Oslo.
Jonas tries to talk about his beliefs, but then Sara and her flatmate are confronted with racism. She discovers what Jonas is doing on the internet and decides to confront him about it.
Jonas and Sara's relationship is over. Jonas quits his job and goes out with Dennis and some other Internet friends. Taking propaganda photos does not go as planned.