Field Day
TJ Rogers
Get to know the daily life of pro skateboarder TJ Rogers, from what he eats, to how he lives, who he hangs out with and – of course – where he does his shredding.
Torey Pudwill
Roll along with us as we chill with Grizzly Griptape and Thank You Skateboards' very own Torey Pudwill for a day in Woodland Hills, California.
See a day in the life of Joey Brezinski. Go inside his California home and meet the pugs he fosters. Then hit the road with his mobile skatepark to share the fun.
Ride shotgun in the Raptor as we hang with Mesa, Arizona’s very own Jagger Eaton, for a day. Find out what a day in the life looks like for the young skateboarder.
We head down to Carlsbad, California, to tag along with skateboarder Alex Sorgente for a day of skatepark sessions, go-karts and fish tacos.
Tag along with Margielyn Didal in her hometown of Cebu City, Philippines to get a tour of her home, catch a sesh at the nearby skate spot and chill with the locals.