Head Case
Good Morning
Hollywood's therapist to the stars is judgmental and unorthodox, but everybody who's anybody wants to get in to see her.
Celebrity Ambassadress
Ione Skye analyses her sexuality and dreams. One of the doctors has a promiscuous sister.
Dr. Goode helps Andy Dick get ready for an audition that he's nervous about. Shelby Lynne has a case of pre-show stage fright.
Dr. Goode takes on the task of analysing a sketchy Tom Sizemore. Traci Lords heats things up with Dr. Finkelstein.
Dr. Goode helps Ralph Macchio unleash his inner child. Liz Phair opens up about her love life.
After experiencing several bad dates, Dr. Goode takes her frustrations out on her patients. Tom Sizemore returns for more treatment.