Human Weapon
Muay Thai: Ultimate Striking
Presenters Jason Chambers and Bill Duff journey to Bangkok, to the home of Muay Thai, one of the world's most devastating martial arts.
Hosts Jason Chambers and Bill Duff travel to the island of Okinawa, Japan, the birthplace of one of the most deadly hand-to-hand combat arts in the world, Karate.
Hosts Jason Chambers and Bill Duff are in France to study the combat art of Savate. Literally translated to mean old boot, Savate developed through necessity.
The hosts, Jason Chambers and Bill Duff, are in Japan to explore the techniques and history of Japan's national art of hand-to-hand combat.