In Mexico with Andrea Marcum
From Your Head to Your Heart
This vinyasa practice from Andrea Marcum is an intermediate class designed to help you move your energy and realign yourself.
Join Andrea Marcum in this episode of In Mexico: Mantra Meditation. Here she explains what happens when you cultivate this important part of your practice.
This 20-minute practice with Andrea Marcum is a breathing meditation designed to promote mindfulness and grounding.