Insider
Kim Yo Han (Kang Ha Neul) is a trainee with the judiciary. Tragic circumstances have befallen his family, and while he is working undercover to investigate the suspected corruption carried out by a prosecutor, ends up in the fearsome Seongju Prison. Understanding that he has been betrayed by forces unseen, he decides to make avenging those who wronged him and his family his life’s mission. Kim Yo Han’s fellow inmates have it in for him – and threaten to destroy him utterly at the lawless Seongju Prison, even though he is blessed with incredible wits and formidable fighting skills. However, he may have found an unconventional ally in the form of a shady female entrepreneur named Oh Soo Yeon (Lee Yoo Young). She visits him in prison and promises him the chance to avenge those who caused his downfall...on the condition that he helps her realize her own selfish goals. Will Kim Yo Han’s dreams of revenge ever come true? And what are Oh Soo Yeon’s true intentions? “Insider” is a 2022 South Korean drama series that was directed by Min Yeon Hong.