Kepler
Samuel Kepler suffers from a personality disorder: several passengers live side-by-side in his head. After one causes a police operation to end in tragedy, he is given a desk job in Calais.
The extreme emotion provoked by Lucie Martel's death threaten Samuel Kepler's recovery. When he discovers his daughter at the home of one of the suspects, Lucie's ex-boyfriend Mathias, his anger reaches crisis point.