Ligas
Lorenzo Ligas is a lawyer with undisputed talent and a turbulent private life. When he is fired from the law firm he tries to get back to the top with the help of Marta, a young practitioner full of ideals.
The brilliant and erratic defence attorney Ligas storms the courtroom to defend a washed-up star, Jack Zero, who's accused of murder.
Firm-less and failing, Ligas fights to climb back up. But his private life has more surprises in store.
Ligas takes on the defence of an aggressive radio host accused of incitement to commit a crime after one of his targets was blinded in an attack.