Mia and Me
When the awkward 12-year-old Mia arrives at a boarding school, she receives some mysterious items. They transport her to Centopia, a fantastic world where she must save the land's unicorns from an evil queen.
After a fight with Violetta, Mia fears that she has been discovered. Vincent is frustrated at being left in the dark, and Mia gets lost in the Valley of Vapours. Yuko and Mo find her in time, but she loses her Trumptus.
During an excursion, Mia and Vincent must avoid Paula, who wants to act as a spy for Violetta. The riddle does not go down well with Mia, while Lyria has been kidnapped by Gargona and his army.